Geng Aku

Selasa, 17 November 2009

Nizar V'8! SPR Buat Lawak 1 Malaysia.

 

Hari ini SPR malaysia boleh dikategori Raja lawak 1 Malaysia kerana tindak tanduk berikut dan banyak persoalan yang tak dapat kita jawab hanya penggurus SPR saja yang mengerti.. mengapa SPR mahu menbuat rayuan dimahkamah dalam isu Dun Kota Seputih.antara yang lawak



  1. Apa pasal Spr yang gila meroyan dan kelam kabut nak buat rayuan ?
  2. Adakah calon SPR yang kehilangan kerusi.
  3. kenapa bersungguh-sunguh nak buat rayuan ?untuk siapa ? jawapannya dah tentu untuk Dato Abu Hassan..BN..
  4. Calon yang kalah pun akur dengan keputusan mahkamah, tapi SPR yang lebih lebih..
  5. Atau pun SPR ini komponen BN yang ke 15 ?
  6. Tugas SPR mengadakan pilihan raya bila ada kekosongan (bukan nak buat rayuan untuk mana mana parti ).
Tetapi aku rasa macam cerita atau skrip perebutan kuasa Mb diPerak jer...mula menang kemudian bila buat rayuan mereka menang..tetapi aku harap jangan lah bergitu he he ...dan ucapan sekalung tahniah kepada hakim yang menjalankan tugas dengan amanah dan jujur, tetapi harus diingat ranjau seterusnya adalah Mahkamah rayuan dan Hakim yang lain pula selepas itu mungkin semua akan hampa..he he he ( maaf ini hanya imginasi aku sahaja ).
 

  
Doa aku dan penyokong Pakatan Rakyat semua biarlah keputusan ini berkekalan kerana gian nak pi kempen dan tampal poster..serta nak tebus balik kekalahan kita di Bagan Pinang..serta bagi pengundi Kota seputeh pula ini masa dapat durian runtuh dan ini masa mereka jadi anak emas ..dengan projek mewah berstatus mee segera...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails