Geng Aku

Isnin, 23 November 2009

Nizar V'8! Antara Korban MB Selangor dengan PM 1 Malaysia

Oleh: hazik
http://2.bp.blogspot.com/_pfyTTtLlO0w/R2u6IDvc1-I/AAAAAAAAASk/7FCzd3V-sW8/s400/Korban+lembu.jpg

"Tahun lepas MB Selangor (TS Dato' Khalid Ibrahim) telah mendapat padah hasil selongkaran GERAK yang mempersoalkan 46 ekor lembu korbannya. Usaha GERAK itu membuahkan hasil apabila SPRM dengan cepat menyiasatnya. 

Nasib bagi MB Selangor yang tentunya menjadi fokus penting kerana jelas dan nyata setiap apa yang dibuatnya pastinya dipandang, ditentang, dicincang dan dimasukkan ke dalam lubang.


Tahun ini peristiwa korban akan disambut semula. Apa yang tidak mengejutkan PM 1 Malaysia (DS Najib) telah bersedia dengan 427 ekor lembunya. Hampir 10 kali ganda dari MB Selangor! (Kenapalah tak dicukupkan 460 ekor?) Sesiapa saja boleh buat korban. MB Selangor atau PM 1 Malaysia asal muslim akan diterima ibadah korbannya dan semua muslim juga layak untuk menikmati hidangan korban. 



GERAK dan SPRM sama ada muslim atau mengaku muslim tapi tak nampak muslim pun layak. Yang belum muslim kena muslimkan dulu. Berbalik dengan PM 1 Malaysia dengan 427 lembunya. Banyak tu..!! Yelah.. untuk semua rakyatlah katakan. 

Semoga dapat menafaat semua baik PM 1 Malaysia mahupun rakyat jelata. Saya mengambil kesempatan di sini untuk mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidil-Adha kepada semua pembaca. 


Kepada GERAK dan SPRM, 427 ekor lembu PM berbanding 46 ekor lembu MB Selangor cukup berbeza jauh. Apapun, niat dua-dua tokoh tu sememangnya baik cuma dua-dua puak ni je yang buat pelik. "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails