Geng Aku

Rabu, 21 April 2010

Giliran Anne Ngasri-Wafi Pula Bercerai!


kredit to murai.com
Aisehmen, apalah nak jadi dengan dunia artis kita ni. Macam-macam cerita panas bertukar-ganti disusun sebagai berita utama di dada akhbar. akhbar.

Kes yang berada di carta terunggul sekali sudah tentulah kisah cerai-berai yang melibatkan pasangan selebriti kita. Sensasinya mengalahkan artis Hollywood. Cuma artis Hollywood lebih daring dengan pelbagai kisah yang berbentuk skandal.

Berbalik tentang kes cerai tadi, apa membuatkan Murai Batu terkesima adalah kerana kes cerai ini lebih cenderung melibatkan bekas peserta program realiti tarian popular, Sehati Berdansa (SB).

Yelah, bukannya Murai Batu nak propa tetapi ia terbukti yang mana bekas peserta SB seperti Atilia-Arif, Radhi-Lin dan Dira-Ash sudah pun dapat title duda dan janda selepas tamatnya SB.


Sekarang ni, Murai Batu terkejut pulak bila dengar cerita naib johan SB1 iaitu Anne, 26 (Ngasriah Ngasri) dan Wafi, 29 ( Abdul Wafi Hassan) pun bakal bercerai serta mengikut jejak langkah yang sama.

Setahu Murai Batu, Anne dengan Wafi yang dikurniakan dua orang cahaya mata ini diketahui umum sebagai pasangan suami isteri yang cukup mesra dan romantis, tapi tak sangka pula yang mereka ini sedang menunggu saat-saat untuk berpisah. daripada mahkamah tidak lama lagi. Alahai...

Punca sebenar keretakan rumahtangga mereka tidak pula Murai Batu diketahui. Tak tahulah sama ada ia berpunca dari orang ketiga atau pun tidak. Namun, Anne yang sebelum ini kecoh dengan kes dirinya tiba-tiba bertudung enggan mengulas lanjut tentang kes ini.

Di samping itu, Murai Batu diberitahu, Anne hanya berserah kepada keputusan mahkamah. 

Dia juga turut mengesahkan yang dia akan berpisah dengan suaminya tidak lama lagi. 


Walaubagaimanapun, Anne mengambil langkah selamat dan dia tidak boleh memberikan sebarang komen mengenai hal ini.

Yang pasti, pengesahan lafaz cerai pasangan ini akan didengar di Mahkamah Syariah Kuala Lumpur pada 19 Mei depanDalam pada itu, seorang lagi bekas peserta SB iaitu Radhi OAG akan mengesahkan lafaz cerainya itu sehari sebelum pasangan Anne dan Wafi iaitu pada 18 Mei depan.

Dari sini, muncul pula sangkaan bahawa kes sebegini terjadi gara-gara pasangan ini tidak dapat mengawal godaan selepas mengecap populariti dari program SB. Malah, ada juga menganggap SB sebagai punca segalanya berakhir dengan kesedihan.


Murai Batu tidaklah berapa setuju dengan dakwaan ini. Bagi Murai Batu, SB juga berjaya menambahkan keceriaan bekas peserta SB seperti Rosma-Khai, Sasha-Salyo dan Mazin-Ida. Yelah, lepas saja menjayakan SB, mereka terus dikurniakan cahaya mata.

Yang tak seronoknya, disebabkan cerita sebegini, bimbang pula ada pasangan selebitri yang gerun dan takut untuk menyertai SB musim terbaru. Namun, hakikatnya semua ini terpulang kepada pasangan itu sendiri. Tepuk dada tanya selera!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails