Geng Aku

Isnin, 30 November 2009

Sehati Berdansa-Giliran Didie Tersingkir.Tapi Ada SB Masuk La Pulak,,





Satu kejutan diumumkan dalam Debaran Sehati Berdansa yang berlangsung sebentar tadi apabila SBMASUK diperkenalkan. Dengan ini, kesemua pasangan yang telah tersingkir sebelum ini akan berpeluang diserapkan kembali ke dalam program Sehati Berdansa 3 (SB3).

Debaran Sehati Berdansa yang bersiaran langsung dari Studio 1, Astro Bukit Jalil pada awalnya menyaksikan pasangan Didie dan suaminya, Sham menjadi pasangan kelima tersingkir pada minggu keenam SB3. Tarian Bollywood dipilih menjadi tema untuk setiap pasangan yang bertanding pada Malam Sehati Berdansa yang bersiaran di Astro Ria (saluran 104) pada malam Sabtu lalu. 




Didie atau nama sebenarnya, Fadzilah Binti Mohammad Ali, 36 dan suami, Nor Isham Bin Ismail, 33, bagaimanapun berjaya mengumpul RM6,000 untuk disumbangkan kepada Persatuan Epilepsi Malaysia. Cek disampaikan kepada wakil dari pertubuhan tersebut.


Untuk minggu hadapan, kesemua lima pasangan yang tersingkir sebelum ini iaitu  Anita & Ismadi, Enot & Zainol, Mirna & Norah, Oshin & Firdaus serta pasangan baru yang tersingkir iaitu Didie & Sham akan kembali berentap di dalam Malam Sehati Berdansa dan pasangan yang menerima undian SBMASUK tertinggi akan diserapkan kembali ke dalam Sehati Berdansa pada minggu seterusnya. 


Selain Joseph Gonzales sebagai juri tetap, Sabrina Hassan dan juara Sehati Berdansa musim pertama, Vanidah Imran diundang sebagai menjadi juri jemputan pada persembahan Malam Sehati Berdansa. Ia dikendalikan oleh Scha Al Yahya dan Fahrin Ahmad.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails