Geng Aku

Isnin, 23 November 2009

Sehati Berdansa-Giliran Oshin Tersingkir.

 

Rentak tari pasangan Oshin dan Firdaus terhenti pada malam tadi apabila tersingkir pada saingan Sehati Berdansa 3 setelah berada di tangga tercorot.

Keputusan yang diumumkan pengacara Awal Ashaari dalam Debaran Sehati Berdansa yang bersiaran langsung dari Studio 1, Astro Bukit Jalil malam tadi turut melegakan pasangan Dira dan Ash yang berada pada kedudukan kedua terbawah.

Bekas ahli kumpulan Lips iaitu Oshin atau Nurul Huda MD Nasir, 23, dan suami, Mohd Firdaus Bin Mohd Shukor, 27, menjadi pasangan ke-4 tersingkir selepas mengikut jejak langkah Mirna & Norah pada minggu lalu.



http://farm3.static.flickr.com/2591/4012113297_62812cf112.jpg

Mereka berjaya mengumpul RM5,000 untuk disumbangkan kepada badan kebajikan yang diwakilinya iaitu Persatuan Angin Ahmar Kebangsaan Malaysia. Cek disampaikan kepada wakil dari pertubuhan tersebut.

Melalui persembahan Minggu Latin yang telah disiarkan menerusi Astro Ria (Saluran 104), kesemua pasangan selebriti rata-ratanya berjaya memberikan persembahan yang cukup menarik dan rata-rata mendapat komen-komen positif daripada ketiga-tiga juri.

Selain Joseph Gonzales sebagai juri tetap, Sabrina Hassan, William Lor diundang menjadi juri jemputan pada persembahan itu yang bersiaran padaMalam Sehati Berdansa, kelmarin. Ia dikendalikan oleh Scha Al Yahya dan Fahrin Ahmad.

Kini tinggal 5 peserta yang bakal meneruskan saingan di minggu hadapan iaitu Sazzy Falak & Nazril Idrus; Isma AF7 & Zul 2 By 2; Dira & Ash; Syed Hussein & Noor Diyana serta Didie Alias & Isham Ismail.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails