Geng Aku

Rabu, 31 Mac 2010

Siti Lancarkan Produk Kecantikkan SimplySiti.


Berpandukan kajian selama 2 tahun dan diperteguhkan lagi dengan  pengalaman 15 tahun sebagai anak seni, impian penghibur tersohor negara Dato' Siti Nurhaliza untuk memiliki rangkaian kosmetik dan penjagaan kecantikannya sendiri tercapai dengan pelancaran SimplySiti, di Hotel Mandarin Oriental, di sini.



Ditemani suami tercinta Datuk Khalid Mohamad Jiwa dan ahli keluarga terdekat, majlis pelancaran yang dilangsungkan bagaikan sebuah persembahan hiburan, merupakan hadiah istimewa buat Siti khusus kepada peminat wanita dari pelbagai lingkungan usia yang sentiasa mementingkan keserhanaan dalam soal kecantikan wajah.


Menggunakan teknologi nano dari Korea dan dijamin halal kebersihannya (telah diiktiraf oleh Jakim), SimplySiti hadir menerusi rangkaian alat solek bermula dari gincu bibir, bedak asas, pembayang mata dan juga variasi penjagaan wajah seperti Krim Simply 5 untuk sentiasa tampak anggun dan cantik sepanjang hari bersama motto penjenamaannya, Rahsiaku kini milikmu...

Penggemar muzik pasti tertarik dengan variasi pewarna bibir dari Simply Gorgeous Lip Colour yang dinamakan dari 20 lagu paling popular Siti seperti Aku Cinta Padamu dan Kau Kekasihku.


SimplySiti boleh didapati di lebih 200 farmasi Watson di seluruh negara dengan harga minimal iaitu bermula RM29 sehingga RM69.90 bagi produk penjagaan kulit, manakala RM18.90 sehingga RM59.90 bagi produk kosmetik.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails