Geng Aku

Isnin, 23 November 2009

Nizar V'8! Wanita Pakatan Rakyat Bersatu Padu.




Ketua Wanita Parti Keadilan Rakyat(PKR)Negeri Kedah, Salma Ismail menolak dakwaan sesetengah pihak yang menyatakan bahawa hubungan antara wanita dalam Pakatan Rakyat tidak begitu akrab.

Menurut beliau lagi hubungan antara Wanita PKR dan Muslimat PAS terutamanya di negeri Kedah yang diterajui oleh beliau amat akrab dan begitu baik sekali.

"Dalam setiap aktiviti dan program kita sudah sekian lama memastikan ada partisipasi daripada komponen parti Pakatan Rakyat.Namun begitu jika dilihat dalam konteks Negeri Kedah hubungan antara Wanita PKR dan juga Muslimat PAS amat akrab sehinggakan setiap aktiviti yang diadakan kita akan bersama-sama bagi menjayakan program dan aktiviti yang direncanakan atau dianjurkan.

http://4.bp.blogspot.com/_S0RxRnE5fGU/Se8L35Qb5uI/AAAAAAAAICg/vhjYeB6YNDk/s400/pas-muslimah.jpg
"Kita telah bersama sekian lama.Dalam pilihan raya umum dan juga pilihan raya kecil yang telah diadakan di Bukit Selambau calon kita daripada PKR bertanding.Muslimat PAS dan juga Wanita DAP turun padang sama-sama.
 
Begitu juga di Bukit Gantang dan Permatang Pasir.Kita daripada Wanita PKR turun padang bersama-sama dengan Wanita DAP bagi memastikan calon daripada PAS menang.Inilah kesepaduan yang ada antara Wanita PR."
 
http://www.tvantara.com/v1/pic/section_mainnews/20090403135019_bg.bmp
Menurut Salma lagi usaha bagi mempelbagaikan aktiviti dan mencambahkan program adalah antara usaha yang akan dipergiatkan supaya Wanita sebagai sayap parti akan dapat memainkan peranan yang konstruktif bagi membina jaringan dan hubungan akrab yang sedia ada antara Wanita dalam PR terutamanya bagi menghadapi pilihan raya umum yang ke-13 tidak lama lagi.

Beliau berkata demikian semasa ditemui selepas majlis perasmian Konvensyen Keadilan Wanita Negeri Pulau Pinang di Dewan Perkeso, Seberang Jaya, Permatang Pauh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails