Geng Aku

Ahad, 6 Disember 2009

Sehati Berdansa-Pasangan Oshin Beraksi Kembali



Yeah,, Seperti Biasa Setiap hari ahad, saya akan mengemas kini kan rancangan realiti tentang tarian & selebriti, tidak lain dan tidak bukan Sehati Berdansa.

Buat pertama Kali dalam sejarah rancangan Sehati Berdansa 3 telah menciplak gaya rancangan Akademi Fantasia kerana mengadakan SB MASUK.

SB MASUK yang mempertemukan pasangan yang telah tersingkir untuk kembali beraksi di Sehati Berdansa 3 ialah seperti berikut menggikut turutan mereka tersingkir:

  1. Pasangan Anita
  2. Pasangan Enot
  3. Pasangan Mirna
  4. Pasangan Oshin
  5. Pasangan Didie   


Semua pasangan yang membuat persembahan malam semalam tidak mengecewakan para penonton dan juri tetap sehati berdansa 3 iaitu Joseph Gonzales.




Pasangan yang menonjolkan aksi luar biasa tidak lain dan tidak bukan pasangan Didie & Oshin. Pasangan Didie yang menarikan tarian minggu Hip-Hop, dengan wajahnya yang dimekap seperti gaya gotic amat menakjubkan dan menghiburkan sekali. Pasangan Oshin pula menarikan tarian minggu Bollywood, semangat pasangan ini amat bertenaga sekali, kerana mereka berdua meminati tarian Bollywood.



Manakala pasangan Mirna telah mempamerkan aksi yang mantap, dan diperakui oleh para juri dengan mengatakan ada peningkatan untuk pasangan ini.




Pasangan Anita dan Enot Biasa-biasa saja, Dan pasangan yang telah mendapat undian tertinggi oleh para penonton di luar sana adalah pasangan Oshin.Tahniah diucapkan kepada pasangan Oshin yang telah berjaya.

kepada pasangan yang tidak berjaya anda juga adalah yang terbaik dari yang terbaik sebenarnya.

Pasangan yang masih kekal adalah pasangan Sazzy, pasangan Sein, pasangan Dira Dan Terakhir pasangan Isma.                                                           

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails