Geng Aku

Rabu, 11 November 2009

Nizar V'8! Zulkkifli Noordin Dapat Sokongan Dari 7 Mp PKR.

Tujuh Ahli Parlimen PKR membela sesama MP Zulkifli Noordin (PKR-Kulim Bandar Baru) di lobi Parlimen pada hari Selasa, menyangkal bahawa dia di antara orang-orang yang disasarkan oleh penasihat parti Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam "bentuk atas atau kapal keluar" pidato Hari Ahad.



Kamarul Bahrin Abbas

Zahrain Datuk Mohd Hashim (PKR-Bayan Baru), Wee Choo Keong (PKR-Wangsa Maju), Datuk Kamarul Bahrin Abbas (PKR-Teluk Kemang), Abdullah Sani Abd Hamid (PKR-Kuala Langat), Yusmadi Mohd Yusof (PKR-Balik Pulau), Azan Ismail (PKR-Indera Mahkota) dan ADB Aziz Abdul Kadir (PKR-Ketereh) mengeluarkan pernyataan pers bersama menyangkal kenyataan oleh timbalan presiden parti R. Sivarasa (PKR-Subang).


 Yusmadi Yusuf


Sivarasa berkata bahawa, Anwar memberi amaran kepada ahli parti yang tindakannya tidak selari dengan dasar parti bahawa mereka harus pergi dan bergabung dengan UMNO ini ditujukan untuk orang-orang seperti Zulkifli.

Sivarasa berkata ucapan Anwar juga dimaksudkan untuk para pemimpin parti yang sedang bertengkar di depan umum, mendorong mereka untuk lebih berdisiplin dan untuk menyelesaikan perbezaan pendapat dalaman.


Azan Ismail

Zulkifli telah mencuba memberi beberapa usul di Parlimen yang tidak selari dengan dasar parti dan tanpa berunding dengan pimpinan parti. Beliau juga memimpin sekumpulan penunjuk perasaan untuk mengganggu Bar forum Majlis isu penukaran keagamaan.


Wee Choo Keong

Para ahli parlimen PKR membela Zulkifli, mengatakan bahawa Anwar telah membuat kenyataan umum yang tidak disasarkan pada sesiapa pun secara khusus.

"Kami mengambil nasihat oleh Anwar dengan niat baik. Ini adalah salah dan tidak tepat untuk menyambung itu kepada sesiapa pun secara khusus.
"Ini tidak berasas untuk menuduh Zulkifli," kata Zahrain.

Wee mengatakan Zulkifli mempunyai hak untuk bercakap dan dia mempunyai hak untuk mengatakan apa yang ia inginkan.
Mohd Yusmadi mengatakan bahawa tidak adil untuk menyingkirkan keluar Zulkifli.


Zulkefli Noordin

"Mesej yang kami peroleh daripada Anwar ialah bahawa kita harus bergembira dan tidak ada rujukan kepada orang tertentu," kata Mohd Yusmadi, menambah bahawa Anwar merujuk kepada semua pemimpin PKR.

1 ulasan:

  1. PKR bakal dibubarkan Nvember 2010 bila anwar dihukum atas kesalahan liwatnya... sebabtew semua pengikut anwar berpaling tadah.. semua dah mula hidu PKR takdak masa depan... menanti rebah... hahah!!

    http://ohpolitik.blogspot.com

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails