Geng Aku

Jumaat, 16 April 2010

Dian Sastrowardoyo Tamat Kan Zaman Bujang Mei Ini.

 
Persiapan majlis nikah aktres jelita, Dian Sastrowardoyo dengan pengusaa muda, Indarguna Sutowo nampaknya sudah hampir seratus-peratus siap.

Bapa saudara Dian, Rully memberitahu, fokus mereka sekarang ini adalah untuk menyiapkan pula senarai tetamu undangan.

Dian & Indra

"Untuk akad nikah, pihak kami akan mengundang 400 tetamu, manakala untuk majlis resepsi pula sebanyak 4,000 undangan.

"Mengikut perancangan, majlis akad nikah ini nanti akan dilakukan di Hotel Dharmawangsa manakala majlis resepsi akan dilangsungkan di JCC (Jakarta Convention Center).


"Setakat ini, kita tidak menghadapi masalah untuk mendapatkan tempat-tempat yang disebutkan ini. Asalkan waktunya okey dan punya kekosongan, kita akan gunakan kesempatan ini dengan sebaik," katanya.

Menurut Rully lagi, jika tiada ada halangan, ,majlis pernikahan Dian dan Indra ini nanti akan dilangsungkan para pertengahan Mei. Namun, pemilihan tarikh waktu yang tepatnya masih mendapat pengesahan lagi.

"Hanya tinggal masalah undangan saja yang belum diselesaikan lagi dan kita harus senaraikan nama-nama tetamu yang akan diundang," katanya lagi.


Dian Sastrowardoyo sudah membintangi beberapa filem di Indonesia. Antara filem yang dibintanginya adalah Ungu Violet, Pasir Berbisik serta Ada Apa Dengan Cinta yang terjual laris di beberapa negara termasuk Malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails