Geng Aku

Jumaat, 23 April 2010

Ayu OIAM Kembali Ke Industri Hiburan Semula.


Sebelum ini, industri muzik tempatan pernah heboh tentang cerita yang kononnya mengatakan bahawa juara One In A Million (OIAM) Musim Ke-2, Norayu Damit, 21 atau Ayu sudah pun berkahwin dengan jejaka yang bukan dalam aliran yang sama serta sudah pun hamil anak luar nikah.

Gosip ini semakin rancak diperkatakan apabila penyanyi kelahiran Sabah ini tidak pernah dilihat dalam mana-mana majlis atau acara yang berbentuk hiburan.

Selepas setahun lebih, akhirnya Ayu dengan berani jugak keluar dari persembunyiannya dan mengakui bahawa adalah isteri orang dan sudah pun mempunyai seorang anak lelaki.

Sungguhpun begitu, Ayu telah menafikan bahawa dia sengaja menyembunyikan perkahwinan itu atas dasar dia sudah berbadan dua sebelum bernikah sebagaimana yang didakwa ramai pihak.


Sebaliknya, Ayu dalam pengakuannya menjelaskan bahawa kalau ikutkan kehendak hatinya, memang dia inghin berkongsi tentang perkembangan dirinya itu dengan semua orang tetapi pada waktu yang sama dia terpaksa akur dengan kehendak keluarga pihak suaminya yang mahu merahsiakan dulu tentang perkahwinannya itu.

Malah, dia juga memohon supaya pihak media serta masyarakat menghormati privacynya. Cukupkah hanya sekadar dirinya saja yang muncul di depan.

Dikesempatan itu juga, Ayu sempat memohon maaf kerana terpaksa merahsiakan hari bahagianya yang dibina pada tahun lalu dan diadakan secara tertutup di Kuala Kangsar, Perak.

Apapun, tahniah kepada Ayu kerana sudah pun mendirikan rumahtangga dengan Syed Fazi Syed Baharuddin, 23, yang juga adalah seorang pekerja perabot dan berstatus duda kepada 2 orang anak.

Hasil perkahwinannya dengan Syed Fauzi, Ayu yang kini sudah pun dikurniakan seorang anak lelaki bernama Syed Nashrul Haikal. Murai Batu hormat dengan keputusan Ayu .

Pun begitu, Ayu kena ingat, walaupun Ayu cuba sembunyikan wajah suami dan anaknya itu, satu hari nanti, foto mereka akan tersebar jua. Apatah lagi, sekarang ini masyarakat cukup menggilai Facebook.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails