Geng Aku

Isnin, 21 Disember 2009

Bung & Zizie Sahkan Perkahwinan.


Ahli Parlimen Kinabatangan Datuk Bung Mokhtar Radin dan aktres jelita, Zizie Ezette hari ini mengesahkan mereka sudah berkahwin.

Dalam satu SMS kepada wartawan The Star hari ini, Bung Mokhtar mengesahkan perkahwinannya dengan Zizie, tetapi tidak memaklumkan tarikh dan tempat pernikahan itu berlangsung.

Timbalan Pengerusi Kelab Penyokong Kerajaan Barisan Nasional (BNBBC) itu yang dipercayai sedang bercuti di luar negara dan enggan memberitahu di mana beliau berada sekarang atau dengan siapa, turut menafikan tentang majlis respsi perkahwinan yang dikatakan diadakan di sebuah hotel mewah di sini malam Rabu lalu.

Beliau juga memohon semua pihak agar menghormati privasi mereka dan berjanji akan mengundang media jika mereka mengadakan majlis resepsi kelak.

Sementara itu, Zizie ketika dihubungi mStar, secara tidak langsung turut mengesahkan tentang perkahwinannya itu tetapi enggan mengulas lanjut tentang perkara ini.




"Kalau Datuk dah cakap ya (sudah berkahwin), ya lah...," kata Zizie ringkas dan menambah akan menjelaskan keadaan sebenar pada waktu yang sesuai.

"Saya dalam situasi yang sukar. Saya perlu menjaga hati banyak pihak. Insya-Allah, bila masanya tiba, saya berjanji akan bercakap lanjut tentang perkara ini.

"Kalau betul saya sudah berkahwin pun, saya tidak salah di sisi hukum Allah, cuma mungkin saya bersalah mengikut hukum manusia. Tapi jika sudah ditakdirkan itu jodoh saya, elak macam mana pun tetap tidak boleh lari.



"Lagipun, bagi sesiapa yang mengenali saya termasuklah wartawan-wartawan yang baik dengan saya, mereka tahu saya tidak pernah bercinta dengan suami orang. Semuanya adalah lelaki bujang. Tetapi kalau sudah jodoh, saya tidak mampu menghalang," ujar Zizie yang kini sedang sibuk menjalani penggambaran drama Suraya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails